Ne vienam auto mesitrukui yra žinomas geras kompresorių centras, kuriame būtų galima įsigyti reikalingą techniką. Kompresoriaus gali prireikti dažniau arba rečiau, ir pagal tai galima nuspręsti: ar pirkti jį, ar nuomotis. Štai vieno automobilio, parvaryto iš Vokietijos istorija.
Parvarė mašiną
Vidas nesiverčia dažnai tokia veikla, tačiau kartais verčiasi. Taigi, šį kartą jis parsivarė mašiną iš užsienio ir liko tuo patenkintas. Nupirko labai pigiai, tačiau žinojo, kad prieš avariją mašina buvo geros būklės. Tai – pirmasis jo bandymas užsiimti tokia veikla, kuomet yra parvaromos, atrestauruojamos ir vėl į gyvenimą paleidžiamos mašinos.
Špakliavimas ir perdažymas
Jis iškart žinojo, kad bus reikalingas kompresorių centras, o tiksliau, iš jo teks skolintis kompresorių. Kompresoriaus prireikė ir tam, kad būtų galima tinkamai atlankstyti automobilį, ir tam, kad būtų galima sutvarkyti jo spalvą – perdažyti. Aišku, kompresorius dažant yra tiesiog nepakeičiamas dalykas. Niekas kitas taip nepadeda lygiai ir gražiai nudažyti automobilio, kaip kompresorius. Tad Vidas net neabejodamas iškart išsinuomojo geros kokybės, aukšto slėgio oro suspaudimo kompresorių.
Visgi ilgiausiai ir užtruko būtent tam tikrų dalių atlansktymas. Buvo nuimtas kapotas, durelės, sparnas. Tai teko atskirai lankstyti, tepti gruntą (špakliuoti), o vėliau viskas buvo nudažyta įprasta juoda spalva.
Keičiame stiklą
Taip pat po smūgio automobilio priekinis stiklas buvo blogos formos, todėl teko jį keisti. Stiklo keitimas – labai atsakingas momentas, nes nuo jo priklauso ir automobilio saugumas, ir būsimi kiti pokyčiai, taigi, stiklą teko keisti tikrai labai atsargiai. Visgi stiklo keitimas netapo paskutiniu darbu, kurį teko padaryti.
Keičiame variklio ir važiuoklės detales
daugiausia atsakomybės visgi yra tinkamai sutvarkyti automobilio vidurius: variklį, važiuoklę. Pi smūgio variklis neatsigavo, net nutrūko grandinė, todėl ir ją teko keisti. Tačiau gerai laikėsi visas kuro aparatas: žvakės, vožtuvai, cilindrai, alkūninis velenas. Taigi, su šiais dalykais pavyko susitvarkyti. Teko šiek tiek palyginti kardaną, nes buvo palinkęs ir dėl to važiuoklė prastai veikė.
Atnaujiname saloną
Aišku, nors tie pokyčiai, kurie atliekami automobilio viduriuose, yra daug svarbesni, tačiau žmogus jų nemato. Jam tikrai turėtų būti svarbiau, kad automobilis važiuotų be problemų, o ne kad, pavyzdžiui, būtų viskas gerai su salonu. Tačiau žmogus nežinos, ar tikrai geras variklis. Jis tikės tuo, ką sakai, o matys saloną. Tuo tikslu buvo dar ir atnaujintos sėdynės, kilimėliai.